Åbningsturnering 2026


Så er 2026 sæsonen for alvor i gang. Traditionen tro var Thomas Lindhard sponsor på turneringen. Vejret var rigtig fint med sol og ikke for meget vind. Der var hele 3 med 36 points, men Ole Tandrup Nielsen løb med sejren og de fine præmier inklusive den ikoniske Herreklub vinder-polo, da han var bedst på bag9. Resultet blev som følger:

  1. Ole Tandrup Nielsen 36 (22 på bag-9)
  2. Michael Espersen 36 (19 på bag-9)
  3. Claus Vinter 36 (18 på bag-9)
  4. Morten Damm Rasmussen 35
  5. Mogens Rübner 34
  6. Jørgen Keinert Kristensen 34
  7. Rasmus Lundgreen 33

Den var tættest på hullet i 1./2. slag på hul 9 og 17. På 9 hul vandt Mads Lykke, mens Søren Wichmann tog sig af 17.

Endeligt var der Holdturneringen, der blev spillet som bedste to scores på hvert hul, og her var holdet, der bestod af Lars Werum Nilsson, Morten Damm Rasmussen og Claus Vinter helt suveræne med 87 points.

MEN! Det vigtigste resultat var vinderne af konkurrencen som Årets klokkepudsere; det hold der ender sidst, skal sørge for at klokken til hver en tid fremstår skinnende blank. Det ærefulde job tilfalder i 2026 og indtil åbningsmatchen 2027 Stefan Eiberg Hansen, Flemming Eibye og ikke mindst vort vedhængs formand Hans Henrik Brandt. Gå til stålet drenge!

Leave a comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.